|
|||||||
| Welkom op het F&L Forum Portal. |
|
Beste bezoeker, Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje. Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
Hallo, ik heb een kleine animatie gemaakt en gebruik gemaakt van motion tracking.
Wat vinden jullie ervan? Filmpje op Youtube ps, volgens mij kun je ook filmpjes in je post zetten, maar ik weet niet precies hoe dit moet, kan iemand dat even uitleggen? Danku! |
||
|
Leuk filmpje Lennart! Een goed begin mag je wel zeggen.
Je kunt op deze forums geen video embedden zoals dat zo mooi heet. Dus een link plaatsen zoals je dat nu hebt gedaan is je beste keus ![]()
Ok is goed.
Oja wat wel grappig was, ik zit nu in havo 5, dus ben naar verschillende open dagen van hbo geweest. En een van die studenten daar ging opnoemen met welke programma's ze werken, zei die ook "3d max ofzo", want die wist nog niet precies wat dat was, en toen ging ik dat aan hem uitleggen ![]() Hij zo, sow je hebt al wel een voorsprong zo te horen ![]() En sven, was jij dat die in de VS een studie volgt? |
||
|
Haha, mooi verhaal
![]() Ik ben inderdaad degene die in de VS een studie volgt. Mijn animatie heb ik al afgerond en zit nu in mijn laatste 2 weken van mijn film studie. Creativecow is echt een erg goede site. Als het antwoord op je vraag niet al op de site staat kun je er naar vragen en dan zitten er een hele hoop erg goede mensen die je kunnen helpen ![]() |
||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|