|
|||||||
| Welkom op het F&L Forum Portal. |
|
Beste bezoeker, Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje. Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
@Sher,
Ik had jaren geleden wel bij een groep van Witches gezeten. Denk zo'n drie jaar terug en voor korte duur. Vond het niet echt zo, viel niet altijd in mijn smaak. Het ging vervelen bij mij... Op zich wel een leuke groep. Verder vraag ik me af of jij die Cher ben, die iedereen blij wist te maken, als je snap wat ik bedoel? Dat is de enige Cher die ik kan herinneren van die groep. Groetjes, Claudia Laatst gewijzigd door Claudia; 14 Mar om 13:16. |
||
|
Quote:
Hahahahha, ja dus! That's me! Ik zit nog steeds bij Witches, en PSP op een heel laag pitje momenteel.... en ik maak ze nog steeds blij :-) Liefs Sher |
|||
|
Wat grappig en zo zie je maar dat de wereld best wel klein is.
Dit vind ik echt leuk en ik miste toen wel datgene waarmee je iedereen blij mee kon maken en fijn dat je het nog steeds doet. Wat mij verbaast en ik juist zo erg leuk vind, is dat je ook mijn werk(en) herkent. Had ik totaal niet verwacht eigenlijk. Verder nu je bevestig heb, dat jij die Cher bent, meis wat ben jij vooruit gegaan heej... Claudia Laatst gewijzigd door Claudia; 15 Mar om 10:35. |
||
|
Inderdaad hoe werken kunnen veranderen.Ik ben net zo nooit tevreden en anders kan anders .Heb al zitten na denken om een aantal werken te deleten of gewoon weg te zetten.Mijn probleem was of is vaak ,dat ik gewoon niet bij machtte was of ben om de dingen op papier te zetten zoals ik wil .In het begin van ps was het al helemaal erg ,omdat je gewoon onkundig was.Soms heb ik dat nog ,door mijn onkunde komt het dan vaak niet over of eruit zoals ik dat wil lol.
Die laatste van je claudia vind ik erg mooi.Maar zeker leuk om te zien hoe je vooruit ben gegaan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
@ Claudia
Jip, it's an small world afterall! Ik herkende eigenlijk je watermerk! Stom he dat je dat na zo'n tijd nog weet beetje vreemd maargoed.... wel grappig! Dankjewel, en tja... op een gegeven moment lijkt met PSP eigenlijk alles wel een beetje op elkaar.... (tenminste dat is mijn mening) en vandaar dat ik ook deze kant op gegaan ben. Ik zal je mail ff gaan beantwoorden, want andes wordt Jasper boos omdat we OT gaan Liefs Sher |
||
|
@Angel666, ik herken het precies hetzelfde, alleen gooi ik het altijd weg en begin steeds weer opnieuw, anders blijf ik erin hangen.
Niet dat ik jou hetzelfde aanraad hoor. Ik doe overdags tekenen en in de avonden lees ik de boeken of magazine Creative en dan leer ik op die manier steeds meer bij. Verder ben ik ook niet erg kundig, maar kan wel de airbrush, penselen en zo vinden en voorlopig is dat genoeg. Gewoon doorgaan en nog bedankt. @LadydonderSteen, Is goed, wacht netjes op je mail af en is ehhhhhhhhh die, "psssst..., Jasper echt zo streng?". Had juist een heel andere beeld van hem. Lolzzzzzzzzzzzz. Groetjes, Claudia |
||
|
Quote:
Jasper.... Jasper is lief! Streng, maar rechtvaardig Liefs Sher Laatst gewijzigd door Jasper; 22 Mar om 15:37. |
|||
|
Quote:
Waar was je??? Vond dat het al HEEL ERG LANG duurde voordat je reageerde! hoest verders? Alles oke? Hoest met de "nieuwe" layout ??? Zie en horen er helaas niets van. Liefs Sher |
|||
|
Quote:
Hullo!
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|